8 Mayıs 2014 Perşembe

Mini bir alışveriş

Merhabalarr kızlar uzun zaman oldu alışveriş yapmayalı sanırım hazır anneler günü vesilesiyle birkaç ihtiyacımı felanda alayım dedim ve gratise attım kendimi.. Flormar ise bir şımarıklık oldu :)

Aldıklarımın genel görünümü böyle aşağıya doğru tek tek inceleyelim bakalım...


Aşağıdada gördüğünüz üzeree çok çokk çokk memnun kaldığım süngerim mahvoldu bende hazır indirim varken onu yenileyim dedim çok çok memnunum herkesin alıp denemesi gerekiyor bence harika bir sünger yüzünüz çok doğal bu sünger sayesinde :) Bıkmadan usanmadan alacağım bi ürün benim için vazgeçilmez oldu!


Düğünüme çok az kaldı takma tırnağım yedekte var olduğu için bir tanede takma kirpik alayım dedim ama bana düğünlük çok seyrek geldi nedense :( Belki tekrardan başka bi numarasını alırım...


Kokulu günlük pedleri harika bir kurtarıcı bence hemde indirim olunca süper oluyor :)


Kardeşim ve benim severek kullandığımız bir deodorant bu!!!
Gerçekten fiyatına göre performansı mükemmel gayet kuru bıkakıyor ve pudralı olmasına rağmen iz yapmıyor.Şiddetle tavsiye edilir :)


Benri kuru şampuandan şimdilik memnunum yedekledim elidorunkini merak ediyordum ama gittiğim yerde kalmamıştı o yüzden bunu alayım dedim :)


Vee flormar'dan aldığım pullu pullu ojelerrr :)




 Dayanamadım hemen denedim o yüzden alltaki renkler kurumadan uygulama yaptığım için biraz tuhaf durdu tam kuruyunca yapmak lazım simlerii :)
Sarı/Beyaz da denemek istedim nedense :)
Tüm renklere uyabilecek yapıları var heerrr çeşit ojeye rahatlıkla uygulayacağım...



Sizz bu anneler günü gratisten neler aldınız ? 

Umarım aldıklarımı beğenmişsinizdir...

2 yorum:

  1. Çok güzel şeyler almışsın canım güle güle kullan.Bu arada düğün ne zaman ? :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler tatlım :) 8 haziran allah kısmet ederse...

      Sil