18 Ocak 2014 Cumartesi

OJE KOLEKSİYONUM

Evet bu ojelerimi size göstermek istedim en çok kullandığım ojeler ve oje kutum şimdilik bu kadar :)


AVON OJELER

Siyah olan çatlayan oje ve benim en çok sevdiğim ojelerden biri :)

Avon Speed Dry 30 saniyede kuruyan 2 renk ojem var ve bunlar çabuk kuruyor fakat fırça izi çokmu çokk belli belki renklerinden dolayıdır ama ben pek beğenmedim bunları :(

Ve en sevdiğim Avon'dan Opal oje istediğim her ojenin üstüne uyguluyorum pullu bi yapısı var ve ben çok hoşlanıyorum aşığım bu ojeye birde 2 gün dayansa soyulmasa dahada güzel olucaktı ama yinede değer :)


PASTEL OJELER

 Pastelin ojelerinden daha önce kullanıp bitirmiştim ama sanki bu yıl bozmuşlar biraz bana sıvı geldi yapıları...
1 alana 1 bedava kampanyasından almıştım bu 2 rengini... Matte top coat'ı ise mat ojeleri sevdiğim ve mat ojeye para yatırmamak için aldım çok ta güzel resmen ojelerimi 2'ye katladım...



FLORMAR OJELER

 Flormar ojelerimher serisinden çok çok memnunum :)



GOLDEN ROSE OJELER

 Golden rose'ler bana bi kaçı hediye geldi sonradan bende aldımm güzeller <3 :) :)



CECİLE OJELER

 Cecile ojeler yapıları çooooookkk koyu sürmekte zorlanıyorum ve asetonla çıkarmakta çokk güççç bi şişe aseton bitirebilen bi yapıya sahip diyebilirim :) :) :)



DİĞER OJELER

 Diğer ojeler renklerini beğendiğim için aldımmm ama pek memnun kalmadımmm


SWATCHLARI



Siz hangi markaları ve renkleri en çok seviyorsunuz kızlar ?


6 yorum:

  1. bende flormar ve golden rose ojeleri seviyorum bu arada blogunuza bir takipçi listesi koyarsanız güncel yayınlarınızı kumanda panelinden okuyabiliriz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Flormar ve golden rose birbirine çok benziyor zaten yepıları felan :) Bu arada yeni yeni blog kuruyorum da bana yardım ederseniz sevinirim nasıl yapıcağım hakkında bi bilgim yok malesef :(

      Sil
    2. kumanda panelinizdeki yerleşim_gadget ekle_diğer gadgetler_izleyiciler bu yolu takip ederek izleyici koyabilirsiniz.

      Sil
    3. Çok çok teşekkürler :)

      Sil
  2. Cecile ojeler dışında çoğu bende de var pastel,flormar ve golden rose ojelerini seviyorum.Bende oje koleksiyonumla ilgili bir post hazırlayacağım.Ayrıca essence ve rimmel london ojelerini de tavsiye ederim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cecile ojeler olmadığına sevindim bende renkleri yüzünden atamıyorum çok mu çok zor çıkıyorlar tırnaktan... Bu arada bende essencenin methini duydum bi kaç tane alıp deneyeceğim :) Rimmel london ojem vardı bitirdim tekrar alacağım! Tavsiyen için teşekkürler :)

      Sil